از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

کاف.تا.ب یعنی همه دنیای عینک من

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۷ ب.ظ




بسم رب المهدی(عج)

تمام خوشحالیم خوندن کتاباهای خوب و خوشحال کننده است

کتابایی که ارزش خوندن رو دارن

کتابایی که میشه باهاشون زیر بارون قدم زد

تو دل زمستون گرم شد

گریه کرد

خندید!

امید گرفت

برای ادامه

برای زندگی

کتابایی که یاد میدن وسیع فکر کنی

و وسیع بخوای

من تو کاف.تا.ب رو عجیب دوست دارم:)


پ.ن: بازی امشب چه حرفی برای گفتن داره!؟

پ.ن: دوست قرانی با آرزوی موفقیت :)) لطفا اون روز شلوار سفیدت رو نپوش:)

پ.ن: امتحانا چی میگن!    :|

پ.ن: در حال خوندن عشق در برابر عشق هستم.

پ.ن: نمی فهمم چرا نمی فهمم!

پ.ن: یه قاب از کتاب هایی که باید خوند.حالا منهای لم یزرع و آپارتمان رو باز.به نظرم قوی نبودن

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۷)

حسِ خوب عکس :))

بازی *-* نمی‌دونم چرا خیلی دیر ساعتِ ۱۰.۳۰ می‌شه :|
پاسخ:
سر بازی قبل اینقدر جیغ کشیدم گلوم درد می کرد:|
 من فوتبال نمی بینم ولی سر بازیای جهانی پای شرف در میونه:)
من تحتِ تاثیر برادرام فوتبالی‌ام :))
واقعا پای شرف در میونه [دست به دعا می‌شود]
خوش ب حالتون ک انقد کتاب دوست هستید :)
دشمن عزیز عالیه موقع خواندنش دوباره یاد تمام نامه نگاری های جودی و بابا لنگ دراز می افتی.

اگر طاقت داری تا محرم صبر کن.بعد برو سراغ حجاب در آفتاب م فردا مسافرم و نامیرا و اربعی طوبی.این کتاب ها دقیقا تو روزهای محرم می چسبه.اول آفتاب در حجاب رو بخونو و بعدش فردا مسافرم.این دوتا کتاب با تفاوت نویسنده اما اینطوری پشت سر هم عجیب بردلت می نشیندو توی هییت منتظر روضه نیستی تا مداح بگه السلام علیکم اشکت میاد

حجره پریا اگر اشتباه نکنم مال همون اقای نویسنده طلبه هست!من به تازگی تب مژگانش رو خوندم و برام پر از ابهام بود و حتی به دیده یک روزنگار نویسی که خیلی جالب نبود فبد نبود اما خوبم نبود

دیگه اینکه گلستان یازدهم مال شهید چیت سازان هست و زیبا
داستان سیستان م اگر مال رضا امیرخانی باشه کگه قلمش حرف نداره.من عاشق قلم امیرخانی هستم و بماند که سر رهش حالم را گرفت

چقدر حرف زدم ..اما بعضی از کتابات جلداشون قدیمی هست و چاپ قدیم.این کتابا به ادم حس خوبی میده
پاسخ:
بله:))
ممنون بابت نظرتون
داستان سیستان♥♡
پاسخ:
:)
  • بنت الزهرا
  • سلام 
    خوبی؟
    میشه بی زحمت درباره کتاب ادب الهی یه کوچولو توضیح بدی ؟
    ممنونم
    پاسخ:
    سلاممم
    ممنون
    کامل نخوندمش
    ولی درباره ادب داشتن پیش خداست
    اینکه ادب یعنی چی
    و چرا ادب
  • بنت الزهرا
  • ممنون از توضیحت 🌷🌷
    پاسخ:
    خواهش:)

    و اینکه از سخنرانی های آیت الله مجتبی تهرانیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی