از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

معرفی کتاب: رستاخیز عاشقی

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۹ ب.ظ









بسم رب المهدی (عج)
 📚: رستاخیز عاشقی
📝: محمد سرشار
چاپ اول ۱۳۹۷
قیمت:۲۱۵۰۰ تومن
انتشارات کتابستان
قالب: رمان
موضوع: عاشقانه.اجتماعی.فرهنگی.سیاسی
یک لقمه از کتاب:
این کتاب با یک خط و دو خط شناخته نمی شود که برایتان بنویسم!
 رستاخیز عاشقی با ۳۰۶ صفحه رستاخیز عاشقی شناخته می شود.
آقای سرشار واقعا گل کاشتن!
 هرچند بخش هایی از کتاب واقعا تعجب کردم که چرا اینطور بیان کردن.اما در آخر متوجه شدم باید همه آن ها می بود تا رستاخیز عاشقی یک رستاخیز عاشقی شود!
پ.ن: دم همه ی یحیاها و آمنه ها گرم.خصوصا آمنه ها با مشت های طلایی شان.
پ.ن: یک زوج طلبه.یک زندگی عاشقانه.یک رستاخیز عدالت خواهانه

پ.ن: کلی کتاب معرفی نشده دارم.فک کنم یه بار از همشون عکس بذارم بگم بخونید:)
برای سلامتی آقاترین آقای جهان صلوات

@yeloghmketab

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

معرفی کن همه رو :)
پاسخ:
تنبل شدم
مثل قبل خوب معرفی نمی کنم
یهویی میذارم همه رو:)
داشتم به این فکر می‌کردم که دلم برا عکسات تنگ شده بود :)
پاسخ:
:)
 پس عکس بذارم!؟
اگه از کتابات می‌ذاری آره *_*
پاسخ:
باش:)
قیمت های کتاب روز به روز افزایش پیدا میکند، برای همین باید خودم بنویسم و بخوانم به همین راحتی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی