از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

به حرمت اولین کلام...

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ





به حرمت اولین کلامی که به من آموختی:

 بسم الله الرحمن الرحیم


امسال چه سال پر برکتیه

از دوستام قران هدیه میگیرم

ولی این قرانه فرق داره:)

 میشه باهاش رفیق شد:)

.....

حرفی نیست جز اینکه لبخند وقتی معنا پیدا کرد بر لبانم که چنین آرزوی محالی را برای من ممکن دانستی:)

پ.ن: خدایا این آدم های عجیب خوب رو حفظشون کن:)

پ.ن: باشد که دوست قرآنی با من قطع رابطه نکنه:|

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

مبارکه :)

چه تصویری *_*
پاسخ:
سلامت باشی
خوبه!؟
عالیه ^_^
پاسخ:
ممنون^_____^
  • برباد رفته
  • با عرض سلام وادب
    من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
    ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
    درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
    سپاس و دورد بیکران
    ممنون
    http://sibeseman.blog.ir/
    اینجا جای خوبیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی