از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

جایزه یک عدد بستنی، شیرین کننده یک دنیا

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ب.ظ




بسم رب المهدی(عج)

همون روزا که به خاطر ندیدن استاد گریه می کردی باید کار دستم می اومد که
نه استاد هر استادیه
نه قرآن هر درسیه
و نه این علاقه هر علاقه ی عادی بین  شاگرد و استادیه

اما خیلی روزها از دستم رفت فقط چون اشک هاتو باور نکردم!
 
حالا امروز تو چنین تاریخی
بعد از گرفتن هزینه یک عدد بستنی:)
میفهمم که این جایزه نه هر جایزه اییه
و نه استاد هر استادی!
 
این هزارتومن شاید از نظر اون دختره به اندازه پول بستنی نمیشه! اما برای من شیرین ترین هدیه تمام عمرم بود

شیرین تر از همه جایزه هایی که به خاطر نوشتنم گرفتم
به خاطر معدل های بالام
عیدی ها
تولدم
همه چی
همه چی بود فاطمه:)
 این یه پول عادی نیست.به این اسکناس دستای استادی خورده که باید بوسیدشون:)
 حالا بگو از دست رفتم! دیوانه شدم! هرچی!
 اما من هنوز باور نکردم
اینو یکی من میدونم
یکی تو

پ.ن: استاد تو بگو اون لحظه چند؟؟:)
پ.ن: سعی کردم قشنگ بنویسم:| خدا میدونه چقدر موفق شدم!
پ.ن: امشب ماه به من خندید...ستاره ها خندید....استاد خندید..خدا خندید...همه خندیدن:)
  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

خیلی خوب نوشتی :)

خوشحالم که خوشحالی ^_^
پاسخ:
ممنوون^____^
چقدرر با احساس نوشتی حس کردم خودم جایزه گرفتمش!😅😁

+ امیدوارم به جاهای خییلی خیییلی خوبی برسی زیر سایه قرآن و همراه استاد :)
پاسخ:
ممنووون:))
قابلی نداشت:)
همچنین شما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی