از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

که باورم بیایید...

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ




بسم رب المهدی(عج)


زمستان فرا می رسد و من بی دلیل و بی مقدمه

رو به آسمان می گویم که دوستش دارم!

 به زمین می گویم که دوستش دارم

به درخت ها آمدن بهار را وعده می دهم

و به برگ ها میگویم که صبر کنند...

که صبر کنم...

که بمانم

که بمانند

و باور کنندتا باورم بیاید

زمستان عین بهار است

فقط کمی سرد تر...


 پ.ن: دی عاشق است و ما نیز هم:)

پ.ن: زمستون فصل سردی های گرم و دلچسب

پ.ن: عکس مثلا مربوط!

پ.ن: کاش اولین روز دی آخرین جمعه بی شما بود...

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

بنده در دی حکومت می‌کنم. :))

زمستونت قشنگ ^_^
پاسخ:
اوه بله بانوی سرما:)
همچنین^____^
دی علاوه بر اینکه عاشق است، عشق نیز هست!

پ.ن.اخر😍😍

یه مدت نت نداشتم چقد دلم تنگ شده بود واسه اینجا :) قالب جدیدم مبااارک
پاسخ:
بله:)

ممنوون.قابلی نداره^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی