از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

چیک! و من لبخند میزنم📷

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ




بسم رب المهدی


دوربین اختراع بدی بود

من گقتم بخند

تو خندیدی

و

چیک!

 حالا یک عکسی دارم که به قول مازیار فلاحی خودت هم نداری!

 اصلا نیستی که داشته باشی!

دوربین اختراع بدی بود

مرا عجیب بد عادت کرد

تا لبخند هایت را در هوا بزنم!


پ.ن: هعی روزگار..چرا این روزا این واقعیت رو تو سر خودم میزنم که روزی عزیزانم رو از دست میدم نمیدونم! فقط میدونم عکس ها و فیلم هایی که ازشون دارم باید عجیب خفم کنه...!

پ.ن: یه عادت خیلی بد دارم...عاشق عکسای دسته جمعی ام!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۱)

اتفاقا منم به همین فکر می‌کنم. بعدش هم میزنم زیر گریه :(((
پاسخ:
خیلی بده:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی