از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

میدونی رفیق....

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ب.ظ





بسم رب المهدی


ببین رفیق واقعیت اینه که تو جزو خوشبخت ترین آدمایی هستی که دیدم

امروز مطمن شدم

چرا؟

بهت میگم

به همه میگم تا همه بدونن

تو کتابی  رو حفظی و میتونی تو هشت مقام متفاوت بخونی که هر وقت دلت گرفت فقط کافیه اراده کنی و برای خودت بخونی و تا صبح گریه کنی و آروم بشی

ولی من چی!؟

 تو استادی داری که واقعا حق استادی رو عجیب ادا کرده

هم برای تو

هم برای سوگندها

هم برای ابولفضل ها

و حتی برای فیروزه ها:)

و حتی برای من زبون نفهم:)

تو خوشبختی چون...چون چی به نظرت!؟ مگه دوست بودن با قرآن چیزی کمی دیوونه!؟

 تو با قران رفیقی

و من با تو

خوشحالم

که همیشه حداقل نصف حرفامون بوی قران میده

و خوشحالم از اینکه

با تو و استاد آشنا شدم:))


پ.ن: این پست اختصاصی برای دوست قرانی:))

پ.ن: یه گل رز طلبت:)

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۱)

  • محمد روشنیان
  • برای ما هم دعا کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی