از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

من ازت عیدی میخوام❤

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۶ ب.ظ





بسم رب محمد (ص)


آقای خوبی ها

بهترین مولا

همه چیز تمام

دوست خدا

امین مردم

آرام قلب خدیجه

پدر فاطمه(س)

برادر علی(ع)

پدربزرگ بهترین آدمیان

بابای مهربان ما

بخشنده

و سه نقطه برای فضایل بی پایانت

تولدت مبارک:)))

ممنون که هستید:)


سلام و درود خدا بر شما که لایق همه خوبی ها فقط شمایید

پ.ن: عیدتون مبارک:)

 پ.ن: عیدی بگیرین از آقا:)

پ.ن: امام صادق عزیز شما رو فراموش نکردم:) تولد شما هم مبارک:) عیدی ما هم یادتون نره لطفا:))

پ.ن: وبلاگم یکساله شد رفت

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

عیدت مبارک دخترم :)
تولد وبلاگت هم مبارک رفیق جان. :))

من عیدیم رو گرفتم. :) البته امروز.
ولی این خاندان خیلی دست و دلبازتر از این حرفا هستن. :)
پاسخ:
عید شما هم مبارک:)))
 دعا کن اگه خیره عیدی ام همون باشه که میخوام
و خیلی چیزای دیگه:)))
 پر رویی ولی من پر رویی پیش این خانواده رو دوست دارم

^_______ ^
سلام:)
عیدمون خیلی خیلی مباارک:)))
من، اون عیدی دلچسپو بگیرم تمام زندگیمو وقف این نازنینان بزرگ میکنم:))
تولد وبت مبااارک:)))
  • محمد روشنیان
  • تبریک
    سلاااام
    عیدت مباااارک, البته با کمی تاخیر!
    و تولد وبلاگت هم :))
    پاسخ:
    ممنووون:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی