از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

دلم همان درخت را می خواهد🌳

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۸ ب.ظ




بسم رب المهدی


دلم همون سال و همون درخت و همون تاب رو میخواهد

که اوج بگیرم و از درون خالی بشم ولی این بار دیگه به هیچ چیز فکر نکنم

نه آرزوهام

نه بزرگ شدن

دلم یک نفس عمیق  تو دل جنگل

یک فریاد در بالاترین نقطه کوه

و یک دل سیر گریه تو دل شب

و یک خنده از ته دل تو اوج روشنایی روز

رو خیلی میخواد

خیلی

من دلم همون درخت رو میخواد...🌳


پ.ن: براتون آرامش رو آرزومندم.خصوصا دوست قرآنی:)

پ.ن: فاطمه کاش یه مشهد بریم.آرزو بر جوانان که عیب نیست:(

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۵)

از پی خون جگر راحت جان می آید
نفس باد صبا مشک فشان می آید
آقا من اعتراض دارم! خیلی هوای رفیقِ قرآنی رو داری! :|
من چی پس؟! :||

من جنگل رو تا حالا ندیدم. :)
پاسخ:
جنگل ندیدی؟؟
:|||
 خوب منم بیابون ندیدم:)))
 خوب خدایا حوا هم بیاد مشهد:)
خوبه!؟
  • محمد روشنیان
  • سپاس بابت دعاتون
    التمای دعا (مجدد!)
    مدتی بود سر نزده یودم 
    ازت تعریف نمیکنم که پرو شی :)
    همین که کامنت گذاشتم یعنی  مطالب  خیلی بدلم نشسته
    مثل همیشه قلمت بدرخشه ان شاءالله
    پاسخ:
    مگه میشه پر رو نشد!؟
    :)))
    نه آقا فارس جنگلش کجا بود :/
    من کلی بیابون دیدم جای تو :))))
    پاسخ:
    :)))
     پس منم جای تو بین درختا راه میرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی