از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

کاش این باران بشورد همه چیز را...

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ





بسم رب المهدی


کاش باران بیاید و همه چیز را بشورد

فاصله هایم را

دروغ هایم را

بی خدایی هایم را

تنهایی هایم را

همه چیزم را!

فقط دیوانگی هایم بماند برای یک شب تا صبح حرم آقای مهربانی ها

که فقط اوست که به دیوانگی هایم می خندد....


پ.ن: حوا بارون گفتی دلم خواست اینجا هم بارون گرفت:)

پ.ن: آدمایی که از بارون فرار می کنن همونایین که از آفتاب و برف و باد خدا هم فرار می کنن!

پ.ن: بعد از چند روز باد گرم وقتی بارون میاد چنان بوی خاک بلند میشه که ادم همونجا مسخ میشه

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

^_^ 
وای گفتی بعد گرما بارون اومد اونجا یاد اینجا افتادم پنجره رو باز کردم بوی خاک بارون خورده عالی بود اینجاهم بارون اومد
درسته اینجا بارون زیاد میاد ولی این چندروز خیلی هوا گرم بود و بارون الان خیلیی خوبه 
پاسخ:
خوش به حالتون:)
چ جالب, اینجام اومد بعدشم ی رنگین کمون خوشگل درست شد! :)
پاسخ:
خوش به حالتون پس:)
حرفِ دل می‌زنی همیشه دخترم... :(

به به ^_^
من واسه تو دعا می‌کنم تو واسه من. باشه؟! :))
پاسخ:
حتما:)
 دعا کنم حوا بره بالای پله های حیاط رواق امام خمینی:)
اره بارون خیلیی عالیه مخصوصا زیرش قدم بزنی و خیس بشی:))
ما هم باد گرم داشتیم حالا هوای بارونیه..
پاسخ:
چه خوب:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی