از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

رنگی به رنگ سبز!

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ب.ظ




بسم رب الحسین

از کربلا سهم من همین یه چفیه بود

چفیه ایی که خودم خواستم سبز باشه

دوست قرانی تو میدونی من چرا اینقدر به رنگ سبز علاقه دارم؟

پ.ن: نمیدونم چطوری تسلیت بگم بابت زلزله اخیر.واقعا نمی دونم...

پ.ن: اهم! فردا روز کتاب و کتابخوانیه:) روز بلعندگان کتاب مبارکشون باشه:)

پ.ن: از خودتون بپرسین چطور یک بلعنده کتاب باشم!؟


  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

وای چه چفیه خوشکلی
خیلی زلزله داغونم کرد
خیلی
ولی روزکتاب خوانی روبایدکتاب همدردی
باکرمانشاهی هاخوند
اینقدر دوست دارم چفیه داشته باشم که نگو :)
ولی ندارم :(

روزت حسابی مبارک ^_^
پاسخ:
عه خوب حتما بخر:)
شرمنده اگه میتونستم بهت میدادم:)
مممنون:))) همچنین:)
باشد :)
دشمنت شرمنده عزیزم. :)
خواهش می‌کنم. :)) من که بیشترِ وقتم با کتابای درسی می‌گذره. -_-
پاسخ:
آفرین
ز گهواره تا گور دانش ببلع:))
  • مهدی کاشانی زاده
  • سلام خوشحال میشم وبلاگمو بازدید کنید و دنبالش کنید.
    معرفی رمان خارجی و دلنوشته های شخصی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی