از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

کار روزگار رو می بینی!؟

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۱۶ ب.ظ




بسم رب المهدی


کی فکرشو میکرد که من که پفک و شیر و ترشی و شیرینی رو با هم میخوردم

و تا یکی می گفت معده ام درد میکنه بهش می خندیدم که چقدر سوسوله:||

 حالا خودش فکر غذا هم حالشو بد میکنه:|

 و صبحانه عسل و دارچین بخوره

یا نارنگی نخوره که معدش اذیت نشه:|

 روزگار با من چی کار کردی؟!

 من که همیشه می گفتم روز قیامت جواب هرکسی رو بدم جواب معدم رو عمرا بتونم:|

پ.ن: امیدوارم زود خوب بشم.وگرنه افسرده میشم

پ.ن: مراقب معده هاتون باشین

پ.ن: هیچ جوره عکس مال من نیست

پ.ن: یادم نرفته که منو نبردیااا.یادم نرفته....

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۶)

عزیزم چه کردی با معده ی بی نوای خویش؟! :)))

زود خوب بشی الهی ^_^
پاسخ:
ممنون:)))
منم،معدم داغادنه،داغان:(
خدایامنم شفابده:(
  • بنت الزهرا
  • به جمع ما سوسول ها خوش اومدی :)))
    پ.ن:معدت روی اعصابتم تاثیر گذاشته انگار :)
    پاسخ:
    سلام سوسول:)
     خیلی:)
     چی رو میگی!؟
  • بنت الزهرا
  • علیکِ سلام :))))
    پی نوشت اخریو میگم 
    راستی بهت گفته بودم لهجه داری؟:)
    پاسخ:
    وای:))))
     لهجه؟ از کجا لهجه داشتن و نداشتن منو فهمیدی؟
    :))
  • بنت الزهرا
  • از رو نوشته هات :)))
    پاسخ:
    عه:)))
     صداشو در نیار:)
     خوبی؟ چه ها می کنی؟
     اوضاع میزونه؟
  • بنت الزهرا
  • باشه صداشو در نمیارم خیالت راحت:)))
    خوبم 
    خداروشکر
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی