از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

اوج های الکی!

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ب.ظ




بسم رب الحسین


مطمنم

هیچ پسری

به اندازه

یه دختر

تاوان

فکر و خیال

و

رویاهای دخترونه

رو نداده!


پ.ن: این فکر و خیال ها و رویاهای دخترونه چیزیه که همیشه خودمو بابتش سرزنش کردم.

وقتی که مثل عقاب اوج می گیره و مثل یه گنجشک زخمی با کله میخوره زمین!

ادم تاوان اوج های الکی رو با سقوط میده!



  • دختر آفتاب ..

نظرات (۵)

زندگیتون شاد 
زندگی همینه دیگه اونام یه دغدغه های دیگه ای دارن نگران نباشید هردو جنس مساوی ان تو مشغله ی ذهنی 
پاسخ:
اره هرکسی یه مشکلی داره:)
 اما موضوع اینه که تو خونمون شده!
 باید قبول کنیم ما دخترا گاهی احمق میشیم!:|
البته بلانسبت شما:)
خخ :))
بله خوب اینم حرفیه و درسته
پاسخ:
:)
  • محمدعلی میری
  • وبلاگ بسیار خوبی دارید...

    خب من الان دلم میخواد بزنم زیرِ گریه :(
    هر بلایی سرمون میاد واسه احساساتمون هست...
    پاسخ:
    چرا واقعا؟؟

    من به نوبه خودم معتقدم
    ما دخترا گاهی احمق میشیم!
    تو نظر بالا هم گفتم:)
    دقییقا  -_-#
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی