از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

معرفی کتاب: رنج مقدس

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ب.ظ




بسم الله الرحمن الرحیم



زمین یک برنامه و تکلیف مشخص دارد.غیر از ان هم عمل نمی کند.انسان زبان نفهم است که دستورالعمل و برنامه ای را که دارد کنار می گذارد و پر ادعا می گوید که خودش می فهمد چگونه زندگی کند.اولین کاری که می کند حذف خالق است.بعدکه به برنامه دست نویس هوس الود خودش عمل کرد، می افتد به ایدز و انفولانزای خوکی و قتل و طلاق و دزدی و قرص و افسردگی و چه کنم چه کنم  و باز صدای التماسش به خدایی بالا می رود که تا الان برایش نبوده و حالا که محتاج می شود باید باشد!

......

این کتاب از اون کتاباست که باید به نویسندش گفت دست مریزاد!

پر از جمله های ناب در خلال زندگی دختری به نام لیلا.

خوب نبود.عالی بود! باید دوباره خوند

و فکر کرد..خیلی فکر کرد.که ماچقدر تو سرنوشتمون موثریم و خبر نداریم!

باید مثل همیشه یه فکری کرد!

 به قلم: نرجس شکوریان فرد

انتشارات عهد مانا

قیمت ۱۶۰۰۰

پ.ن: اوایل شاید به خاطر گنگیش شاید اذیت بشین.ولی از دستش ندین.وای خدا چقدر باید فکر کنم😐

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۸)

با توجه به این همه تعریف حتما باید خوند این کتابو! :)
پاسخ:
وای از نظر من باید خوند
الان باید بشینم فکر کنم ادامه زندگی قراره همینطوری ادامه بدم😐
یا ادم میشم!
آها یعنی اینقدر تاثیر گذاره؟! -_-
پاسخ:
شاید من خیلی تاثیر میپذیرم😊😊😊
سلیقه ات رو نمیدونم
چطوری میخونید؟!
با مثال
۲ نمره😊
به خاطر طرح جلدش شاید خریدمش!
بعد کنکور حتما میخونمش :)
پاسخ:
هومم:)
افرین
  • بنت الزهرا
  • باید قضا کنم همه ی عمر خویش را
    بسم الله الرحمن الرحیم
    پاسخ:

    سلام!!
    خوبی؟؟؟
  • بنت الزهرا
  • سلام به روی ماهت
    خوبم خداروشکر
    شما خوبی خواهری جان؟
    پاسخ:
    ممنون
    سلامت باشی
    اوضاع میزونه؟
  • بنت الزهرا
  • یه خورده به چپ و راست انحراف پیدا کرده  ولی سعیم بر اینه که میزونش کنم 😉😊

    پاسخ:
    میتونی:))
  • بنت الزهرا
  • ان شاءالله 😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی