از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

ستاره ها به ماه لبخند میزنند

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ق.ظ

بسم الله

 

قرار گذاشته بودم که هر وقت دلم گرفت به آسمان شب نگاه کنم

سراغ ستاره ها بروم

امیدوار باشم و اینقدر دل دل نکنم

که اگر ستاره ایی در دل تاریک شب می خندد پس فردا آن قدرها هم ترسناک نیست

ولی خیلی از شب ها هوا ابری بود و نه ستاره ایی بود و نه امیدی!

 بعدها فهمیدم شاید من ستاره ها را نمی بینم ولی ستاره ها  که هنوز هستند!

شاید من امیدی نمی بینم

ولی امیدی هست

برای همین هم شعر می گویم

ستاره ها را می بوسم

و به ماه لبخند میزنم

باور کرده ام چیز هایی هست که نمی دانم

و من عجیب به آن چیزها امیدوارم

 

 

پ.ن:

صبح از دل شب

و آسانی از دل سختی  می آید...

 

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۱)

  • دو چشم مراقب
  • ان مع العسر یسرا

    و ان مع العسر یسرا

    پاسخ:
    آفرررین:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی