از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

به یک عدد«تو» نیازمندیم

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ب.ظ



بسم رب الحسین

فکر می کنم

ادما

ترساشون ازبین نمیره

فقط به مرور زمان میفهمن

که با چه کسی باید برن تو دل ترسشون

ما فقط یک « تو» رو نیاز داریم.


پ.ن: اون «تو» رو پیدا کنید...

پ.ن: عکس مال من نیست

پ.ن: روزتون به خیر

پ.ن: من هنوز می ترسم.اما به خاطر تو همه میذارن پای بزرگ شدنم.


  • دختر آفتاب ..

نظرات (۱۱)

ان شاالله پیداش کنید 
پاسخ:
من حدودا پیدا کردم:)
شما پیدا کنید:)
😉ان شاالله هرچی خدا بخواد
پاسخ:
انشالله:)
این تو حدودا بیست ساله پیدا شده :)
همیشه بوده. حتی وقتی غافل شدم ازش...
پاسخ:
اون که نباشه تویی هم نیست
ولی رفیق! یکی از دوستای همیشگیش میتونه باشه
البته هرکسی یه یار داره:)
قضیه داغون شد رفت:)
خیلی پیچیده شد :)))
پاسخ:
خیییلی
ایناش مهم نیست
 شما یه تو پیدا کن فعلا:)
پیدا هم کردی نوش جونت:)
من خدا را انتخاب می کنم تا تمام ترس هایم را از بین ببرد...اما در نهایت یک ترس را دوست دارم ... . یک ترس که دوست دارم همیشه بماند. ترس دوری از خدا :)
پاسخ:
چه تو خوبی:)))
و چه ترس قشنگی
خب اون تویی که مدِ نظرت هست رو تا همین چند دقیقه پیش داشتم باهاش صحبت می‌کردم :|
پاسخ:
من کاری با اون یار ندارم:|
حداقل الان:|
 افرین صحبت کن:))
ببین من نفهمیدم منظورت دقیقاً چی هست. ولی من همیشه وقتایی که شدیداً ترسیدم با خودش صحبت کردم دل رو زدم به دریا رفتم جلو. گفتم توکل به خودش. هوامو داره. یه بار هم اونقدر می‌ترسیدم که بخاطرِ فقط و فقط ترس مریض شدم.
اگه منظورت یه شخص باشه که خب قطعاً اون حضرتِ عشق هست. چون هم رفیقمه هم یار و همراه واسه کلِ زندگی.
دوستی از جنسِ خودم توی دنیای واقعی ندارم. مجازی چندتا خوبش رو دارم. یکیش هم تو. :))

ولی در کل جز خدا نمی‌خوام کسی رو.
پاسخ:
لطف داری:)
 عشق شما و حضرت یار هم مستدام:)
 من منظورم دوستایی مثل امام رضا و امام حسین بود:))
آها. من خیلی رو سیاه تر از اونی هستم که بخوام امام حسین و امام رضا رو دوست خطاب کنم. من کمترینِ درگاهشون هستم. یه آدمِ بد که دلِ امام‌هاش رو مدام می‌شکنه. :(
من رو حرم راه نمیدن! این یعنی درد! یعنی همه رفتن من موندم تنها! یعنی اونقدر بدم که...
:(
پاسخ:
حوا من بدترم
اشکمو در نیار
من فقط مثل همیشه پر روام
مثل همیشه
وگرنه...
بله،من اون توروخداحساب کردم....
  • علی ابن الرضا
  • یه چیزی تو مایه های همون که میگن

    تو تمنای من و یارر منو جن منی...


    خدا قوت برا همه نوشته ها

    موفق باشین

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی