از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

خدا کند راست باشد....

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ب.ظ

بسم الله

 

هوای آن روزهای خوب را کردم

همان روزهای سبز

انگار آن سال ها صورتی بودم

الان هم خوبم

خیلی خوب

ولی این خوب گاهی زود خسته می شود

و همین هم مرا می ترساند

با چشم های وحشت زده به گذشته خیره می شوم و فقط میخواهم بفهمم که آن روزها چرا بهتر بودم

و فقط به یک چیز می رسم:

بی خبری!!

و به خودم حق میدهم بابت همه سرخوشی ها

ولی انگار هرچه بیشتر بدانی نفس کشیدن سخت تر می شود

ولی همه این ها و همه این روزها می گذرد

به خودم نوید روزهایی را میدهم که این دره را طی کرده ام و همه چیز سبز می شود

تا آن روز دوست دارم هر روز به آسمان خیره شوم

و لبخند بزنم

به این زندگی صورتی

ولی تاریک

که اگرچه همه چیز باشد

شما نیامدی آقا

و این گاهی عجیب اذیتمان می کند

شما نیامدی و همه ناخواسته و خواسته دنبال شمایند....

شاید برای همین زود خسته می شویم

خداکند به خاطر همین باشد آقا..خدا کند...

پ.ن: خدا در گوشم زمزمه می کند بخوان ‌اللَّهُمَّ عَظُمَ الْبَلَاءُ را....

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

آموزش کرک اینستاگرام همین الان در :

clevers.ir

کاش همینی باشه که می گی..

پاسخ:
کاش:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی