از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

هوای ۳۸ درجه دل گرفتن هم دارد

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۸ ب.ظ

بسم الله

 

هوای پاییز کردم

هوای سرما

دلم گرفته بود و گونی شدم که از نسیم پرسید

هوس سفر نداری؟!

زغبار این بیابان؟

غافل از اینکه نسیم خیلی وقت پیش رفته بود

هوای گرم اینجا دل گرفتن هم دارد....

پ.ن: من مینویسم ولی شما باور نکنید.نسیم همیشه می ماند

این گون بود که نسیم را لای غبارها پیدا نکرده بود

نسیم خداباوریست که تا تهش امیدوار می ماند...

و عسی ان تکرهوا شی و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شی و هو شر لکم

سبحانک انی کنت من الظالمین

بقبه اش را خود خدا می خواند❤❤❤

 

پ.ن: به یاد حبیبه❤❤❤

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

و خدایی که به شدت کافیست..❤

پاسخ:
❤❤❤❤❤
کی اینجا میدونه تو کی هستی برام؟!
:)))

  • دو چشم مراقب
  • اینجا چه خبرهاییست و من بی خبر!

    پ.ن:هنزفری

     

    پاسخ:
    😂😂😂😂😂😂😂

    نه بابا نفرمایین
    شما که تاج سری خواهر:)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی