از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

خدای سنگ ها...

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۱ ب.ظ

بسم رب المهدی(عج)

 گفتم خیلی میترسم

گفت نترس: گر نگهدار من آن است که من می دانم...

گفتم میدونم! شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد

گفت آفرین! خودت میدونی که پس دردت چیه!؟

گفتم میترسم خودم سنگ شده باشم....

دیگه چیزی نگفت و فقط رفت

خیلی رفت...

به آسمون نگاه کردم:

 تو خدای سنگ ها هم هستی!؟


  • دختر آفتاب ..

نظرات (۶)

عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددد
پاسخ:
نظر لطفتونه
... :)
پاسخ:
خوبی؟
:)
سلام سال نو را به شما تبریک میگم امیدوارم سال خوبی را در کنار خانواده داشته باشید  واقعا پست های شما بی نظیر است... 
کجایی؟! :))
پاسخ:
سلام:))
روزت مبارک دختر❤
همینجاها
هستم:)
روز تو هم مبارک آفتاب. ^_^
خیالم راحت شد. :)
پاسخ:
:)))
خداروشکر تو هم خوبی
خدا هست ... بی نهایت...
برای همه ...
پروردگار عالم هستی ...
خالق عشق است
و همان خالق عدالت...
او (نعوذبالله)هرگز به بریده شدن سر حق
سر عدالت ،
لبخند رضایت نخواهد زد ...
خدایی در حق انسانی که قلبش را
به شیطان فروخت
نادیده گرفتن جنایاتش و ظلم در حق خودش
و مهم تر از آن
در حق دیگران نیست...
حق...
ای شیرین ترین حقیقت هستی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی