از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

من به دستان پر برکتت ایمان دارم...

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ب.ظ





بسم رب العلی (علیه السلام)

فخر عالم
دستت را بالا گرفت؛
و شما مولاتر شدی.
نه مولاتر!که مولاترین شدی!
دین ما به واسطه دست خیبر شکن شما کامل شد.
آقای ما!
دوستت داریم!
هرچند لایق دوست داشتن شما نباشیم!
اما امیدواریم که عاشقمان کنی.
علی جان!
 ما دوست داریم در دامان شیعه پرور شما شیعه شویم.
شیعه پروری که نه!پدری کن در حق ما...
مثل همیشه...
مثل شیرین ترین رویای عالم...


عیدتون مبارک
خیلی مبارک
داشتم این متن رو می نوشتم به این فکر افتادم که ما همیشه فکر می کنیم شیعه شدیم.نه که نباشیم.اما تاحالا فکر کردیم که شاید قراره در طول عمرمون شیعه بشیم!؟
من امام علی (علیه السلام) رو خیلی خوب نمیشناسم.اما مطمنم که همیشه هوامونو دارن.فقط کافی ازشون بخوایم.
هرچند میدونم نخوایم هم هوامونو دارن
پرحرفی کردم.فقط میخواستم بگم خوشحالم چنین اشخاصی رهبران دینی ما هستن.
آدمایی که به یادت هستن هرچند تو اونا رو نشناسی یا فراموششون کنی
آدمایی که هواتو دارن
چه بخوای چه نخوای
امروز اگه نگاهتون به آسمون افتاد لبخند بزنید.آقا از لبخند شما خیلی خوشحال میشن.

پ.ن: کلی کتاب معرفی نشده دارم شرمنده.علی الحساب داستان سیتان رو به هیچ وجه از دست ندین

پ.ن: بهترین استاد شرمنده کم مینویسم اینجا.عیدت مبارک:) و نیز حوا و نیلی:)

@yeloghmketab

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۳)

عیدت مبارک رفیق‌ترین ^_^
دلم تنگ میشه برات وقتی نیستی :)
پاسخ:
ممنون:)
 باور کن چند بار خواستم بنویسم ولی هی تنبلی کردم:)
 شما لطف داری
عه آقا :| منِ لعنتی فکر کردم پستت رو خونده بودم -_-
برای بار دوم عید تو هم مبارک مهربون ^_^
سیتان؟! چه ژانری داره؟!
پاسخ:
نه بابا این چه حرفیه
همچنین:)
 گزارشی از سفر رهبر به سیستانه.اقای امیرخانی خیلی قشنگ نوشتن.طنزه:)
عیدتون مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی