از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

من به یاد تو می افتم...

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ





بسم رب المهدی(عح)

هوا گرم تر شده
باد نمی وزد
خشک خشک
من به یاد تو می افتم
سکوت های بلند
فریادهای ارام
کودکی تند تر از همیشه می دود
من به یاد تو می افتم
شیر اب باز است
کلاغی از شاخه می پرد
پدر خسته از کار برمی گردد
من به یاد تو می افتم
تویی که نیامدنت
همه جا را خشک
کلام را سکوت
و پدر را خسته کرده
نیامدی و این نیامدنت مرا یاد خودت می اندازد....



پ.ن: دوست قرآنی اینم نوشتم بعد نگی چرا اونو تو وبلاگ نذاشتم.شاعر میگه این به اون در:)

پ.ن: دوستت دارم چون به موقع نازل می شوی و من زنده می مانم

پ.ن: در حال خوندن کتاب یادت باشد هستم

پ.ن: خدا سوسک کنه همه منافقین و خیانت کارایی که فکر می کنن با گندکاریاشون، میتونن این مملکت رو نابود کنن.کور خوندین! به مو میرسه ولی پاره نمیشه! خدا لعنتتون کنه که دارین داد مردم رو در میارین.همتونو باید اعدام کرد!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

باریک چه کار خوبی کردی به حرف دوست قرانیت گوش دادی :دی خیلی قشنگه آخه :دی
پاسخ:
:))
 لطف داری.چشات قشنگ میخونه:)
گاو بهتره که :|
پاسخ:
حیف گاو:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی