از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

باید نوشت اما بی عکس...

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ

بسم رب المهدی(عج)

 خیلی وقت ننوشتن بده یا الکی نوشتن!؟

همیشه اتفاقاتی میفتن که ما انتظارشونو نداریم

تغییراتی که معلوم نیست به خاطر بالا رفتن سنه

یا تاثیر این دنیا

خیلی چیزا معلوم نیست

مثل ماه دیشب

اما بالاخره معلوم میشه

هر چند طولانی

هر چند....

ادمای اطراف تغییر کنند ترسناک تر میشن یا تغییرات خودمون!؟

از دست دادن عزیران هم سخته

هرچی عزیز تر سخته

بهترین استاد!

 شاید مثل اون روزا گریه نمی کنم

ولی یادمه چه روزای دردناکی بودن

ولی گذشت

اینو الان نمیفهمی

وقتی بگذرن میفهمی


تابستون برای من ظاهرا فقط اتلاف عمره!

اون روزا رو دوست دارم که تا صبح بیدار می موندم برای امتحان:)

 پ.ن: کمی گیج تر از همیشه.اما شما باور نکنید:)


  • دختر آفتاب ..

نظرات (۵)

آفتاب...مثلِ چی پستت زیر دندونم مزه کرده‌. می‌فهممت 
خیلی :)
پاسخ:
:)
 حتی حس می کنی ادم از خودش بترسه یعنی چی!؟
من از فردا می‌ترسم :) از فرداها...
پاسخ:
منم در یرخی موضوعات همینم:)
سوالتو خوب متوجه نشدم دختری. منظورت اینه که نظرمو در موردِ ترسیدنِ آدم از خودش بگم؟
اگه اینه که باید بگم من خودم دچارشم. من از این‌که یه جاهایی غیر قابل پیش‌بینی می‌شم می‌ترسم. از این‌ که ممکنه دچار تغییراتِ بزرگ و با پایه‌ی منفی شم می‌ترسم. و حتی بعضی وقتا از این‌که تغییر نمی‌کنم هم می‌ترسم. 
البته به نظرم این ترسای کوچولو لازمه‌ی زندگیه‌. اما این‌که همین ترسا رو بزرگ کنیم و کلِ روزمون رو صرف فکر کردن بهش کنیم، می‌تونه خطرناک باشه‌. نظر منه.
:)
پاسخ:
نیلو همینه دقیقا
ممنونم ازت
فقط بگو چرا خطرناک میشه!؟
می‌شه از این جهت بش نگا کرد که هر تفکری، حتی اگه خوب باشه زیاد فکر کردن بهش باعث مختل شدنِ ذهنمون می‌شه. اگه ذهنمون فقط حولِ یه موضوع بچرخه اونم به طورِ مداوم زمینه سازِ یه سری فکرِ اضافی می‌شه. این‌که آدم از خودش بترسه لازمه چون یه سری باید‌ها و نباید‌ها و محدودیتایی برای فرد به‌وجود می‌آره‌. اما اگه صبح تا شب بشینی و به تغییراتت فکر کنی و ازشون بترسی خب معلومه نتیجه‌ی عکس می‌ده. بری تو عمقش باعث می‌شه هزار جور فکرِ دیگه به ذهنت هجوم بیاره.
پاسخ:
من  تاحالا ازت تشکر کرده بودم!؟
:)
 دمت گرم دختر^____^
 ممنونم
همین‌جوری یهویی از دیدن جواب کامنتم خوش‌حال شدم :)
پاسخ:
باعث شدی کم تر بهشون فک کنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی