از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

مثل همیشه قول دادی

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ






بسم الله


وقتی تو را از تو میخواهم

یعنی همه تو را!

 محبتت اما بیشتر.

دست حمایتی که بر سرم بکشی

چشمی که اطمینان میدهد که تا ابد حامیست

لبخندی که می خنداند لبخند مرا

گرمایی که گرم می کند سردی مرا

و خدا خواست تا باشی

تا باشم

صادقانه بخواهم بگویم:

فکر می کنم دوستت داشته باشم!



پ.ن: دستم را رو به آسمان میگیرم به تو دست میدهم.مرا میکشی..بالا...بالاتر از خودم

پ.ن: گاهی باید خودت رو له کنی برای هدفی که ایمان داری ارزشش رو داره

پ.ن: دوست قرآنی سلامت رو میرسونم:) مطمنم هواتو داره.

پ.ن: کتابای خوب رو نخونید بلکه ببلعید! تا در خوشی دنیا بلعیده بشین و بدی دنیا رو هضم کنید!

پ.ن: وقتی عروسی میری:|

 

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۹)

چه خوشگل ^_^
و آبی :)

من امشبِ عقدِ خالمه و نرفتم :| کیلومترها اونطرف‌تر -_-
پاسخ:
کاش می رفتی:|
ممنون:)

دوست داشتم اما نشد :(
پاسخ:
ان شالله یه عزیز دیگه:)
دیگه خاله ندارم :)
یدونه خالی دارم فقط. دایی هم یدونه دارم که الان دو تا بچه داره.
پاسخ:
خب دوستات که هستن و فامیلای دیگه:)
دوست و بقیه فامیل که خاله نمیشن واسه من :)
پاسخ:
پس متاسفم:|
:((((
پاسخ:
هععی
[ده بی سی چهل کرده که در موردِ کدام پ.ن بنویسد]

پ.ن۳:دوست قرآنی کیه؟ :| بگو :|
پاسخ:
:)))
 از همه بپرس میگم

دوست صمیمی هستیم
چون حافظ قرانه بهش میگم دوست قرانی
چون بهترین استاد قرانش بهش میگم بهترین استاد
و چون وقتی نیست استادش انگار چیزی گم کرده میگم گمشده استاد
:)
این نوشته زیبا خودش ی نشانه س ...
فکر نکنید ، مطمین باشید ک دوستش دارید :)

راستی پ.ن یعنی چی ؟
چه خوب دختری :)
منم دوتا از این رفیقای نایابو دارم :)
یکیش هم همون مهساست که کنارش راحت‌تر شعار می‌دم :)

@سه نقطه
پ.ن مخففِ پِی نوشت :)

پاسخ:
نیلو بهت گفته بودم خیلی خوبه که حواست به یه سری چیزا هست!؟
 ممنونم بابت معنی پی نوشت:)))
خدا حفظشون کنه برات:)
بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی