از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

و دورها تار می شوند...

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۵ ب.ظ





بسم الله

ماه که تو باشی

رمضان شوال هم نشود

یک روز روزه داری می ارزد به انتظار تماشای روی ماهت


پ.ن: ماه نوشت:)

پ.ن: مسخره ترین سوالی که میشه پرسید تو یه جمع خانوادگی اینه که جلوی همه بپرسه که دلتنگ نمیشی!؟ دوری سخت نیست؟

خب من تو جمع چی بگم؟!!

:|


پ.ن: دوست قرآنی چشمم داره ضعیف میشه.ایندفعه دورمه.اینگار قرار نیست بین من و عینک جدایی بیفته:|


پ.ن: می بینم که عید فطر نزدیکه و همه یه خوشحالی خاصی دارین:)


  • دختر آفتاب ..

نظرات (۶)

بگو آره خب که چی حالا :| والا

آقا مبارکه :)))
پاسخ:
گفتم اینقدر ادم مشغول میشه یادش میره:|
شاید بی منظور هم بگه ولی ادم می مونه چی بگه!

 بخور بخور شروع شد دوباره:))
من نمی دونم خوش حال باید باشم یا ناراحت ،،،
چون با رسیدن عید فطر باید از خیلی از کسایی که دوستشون دارم یه مدت دور باشم ...
من گشنمه :(((
پاسخ:
متم:)
 ولی مقاومت کن:)
سحری دو تا قاشق بیشتر نخوردم :((
پاسخ:
اشتباه کردی:|
 چراا
ناراحت بودم :|
پاسخ:
با غذات شوخی نکن:|
خصوصا ماه رمضون:)
دلتنگِ کی حالا؟! :)
مسخره‌ترین سوال توی جمع [شماره 2] را با نیلی تجربه کنید! :) 

عید ^_^ بویِ قیمه می‌ده! :|
پاسخ:
خانواده:)
 بوی سالادماکارونی میده:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی