از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

هرگز نتونستم...

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ب.ظ





بسم رب المهدی(عج)


هرگز عین آدم نفهمیدم چمه

دلتنگم؟

 خسته؟

 عشق!

یا شاید نفرت!

 هرگز نتونستم در لحظه بفهمم که دلم تنگ شده یا بیخیالم

هرچی گفتم خلافش پیش اومد

پس ترجیح دادم به همه بگم نمیدونم حالم چطوره!

 مثل حالا

نمیفهمم

برای چی؟

برای کی؟

 کی؟

کجا!

 چرا؟

 چرااا؟


پ.ن: داشتم به حوا می گفتم بعضیا غرور سرشون نمیشه! مگه میشه طرف اینقدر راحت عزت نفس رو فدا کنه!؟

پ.ن: دوست قرآنی هرچی رو نفهمم گشنگی رو میفهمم:)

پ.ن: امروز یه جوری نبود!؟

پ.ن: سه نقطه معروف برای حرفایی که نمیدونن چطور باید ظاهر بشن...فقط سه نقطه.نه کم تر.نه بیشتر.

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۵)

لحظه ای نیست ک آدم هیچ حسی نداشته باشه ...
شاید بعضی لحظه ها کمرنگ باشه ولی هست ...
گمرنگاشو به کمک خودکار و دفترچه کوچیک داخل جیبم تونستم ببینم 
من تقریباً همیشه بینِ همه‌ی این حس‌ها دست و پا می‌زنم :| نمی‌فهمم دقیقاً چه حسی دارم :)

طرف اومده میگه دنبال می‌کنی؟! میگم نه! میگه دختره‌ی مغرورِ عقده‌ای حالم ازت بهم می‌خوره :|
پاسخ:
حیف که به خودم قول دادم آرامشم رو در مقابل برخی موجودات حفظ کنم.وگرنه اون شخصی که چنین حرفی زده رو خیلی شیک میشد نشوند سرجاش!
 غلط کرده به چه حقی؟! در این مواقع میخوام ببینم به خواهرشون هم همینو بگن چی کار می کنن!
 
نمی‌شه اتفاقاً
به حدی بی‌ادبه که اندازه نداره. جز توهین کاری بلد نیست.
پاسخ:
سکوت کن لطفا
اونطوری بیشتر به حرف میاد
هیچی بهش نگو
هیچ عکس العملی
خودشو کشت هم چیری نگو:|
 تجربه ثابت کرده درست میشه
چیزی نگفتم کلاً
حتی جوابِ همین توهینش رو هم ندادم
پاسخ:
میدونم...همون دعایی که اون جا گفتم:))
 صد رحمت به گیاه با اون فتوسنتزش:)))
آره :)))
پاسخ:
روزگار همینه دیگه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی