از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

دلایل خوشبختی شما چیه!؟

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۵ ب.ظ



بسم الله
خیلی خوبه آدم بدونه چرا خوشبخته:)
 پس حتما شما هم این لیست رو پر کنید
جا کم داشت وگرنه اشاره می کردم:
 به خوندن رشته انسانی در طول دبیرستان که یکی از بهترین انتخاب های تمام عمرم محسوب میشه.
به خاطر حجابم.
به خاطر سلامتیم
اینکه می بینم
راه میرم
میشنیم
میشنوم
و هزاران چیز دیگه
خدایا خیلی شکرت
بابت هرچی دادی و ندادی.

پ.ن: من قبلا همسایه یه بانو خوب نبودم.جدیدا شدم:)
پ.ن: از دیروز راهپیمایی نگم!
پ.ن: دوست قرانی هم از دلایل خوشبختیش داشتن چنین استادهایی:)
پ.ن: برای این لیست به سایت رنگی رنگی مراجعه کنید.
پ.ن: خودشیفتگی تا یه حدی لازمه!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۶)

رفتید پیش بانو ، برای ماهم دعا کنید ....
عاقبتتون بخیر
من خودمم ولی نه یه خودِ خوب :(
پاسخ:
همه خودها خوبن:)
چون خودشونن خوبن
وگرنه همه بدی داریم
من بیشتر
خوشبختیه دیگه‌! شاخ و دم نداره! :|

از دیروز راهپیمایی بگو! :)
پاسخ:
بله:)
 کتلت شدم:|
 ولی فکر کنم خوب شعار دادم:))
 ان شالله این مستکبران هم سوسک بشن ما راحت بشیم:)
دلم خواست خو! :))
من تنها که باشم روم نمی شه شعار بدم! :| حتما باید رفیقم باشه! :|
خیلی شرم آوره! :|
پاسخ:
چراا:)
خب روم نمی شه! #)
مخصوصا مهسا که باشه با خیال راحت داد می زنم! :|
پاسخ:
پس باید حتما مهسا خانوم باشه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی