از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

همه از تو دم میزنن

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ب.ظ





بسم رب المهدی(ع)


این روزها همه از عین شین قاف می گویند

من اما گوشه ایی به تماشا نشسته ام

تا بفهمم

اصلا یعنی چه عشق!

 چه معنی دارد عاشق شدن!

 این روزا هرچه همه از عشق در گوش هم فریاد میزنن،

 من ترسان قدمی به عقب برمیدارم

مبادا

لا به لای عین

دلم را به شین بدهم

و جانم را به قاف


پ.ن: اینم یه جور نوشتنه!



  • دختر آفتاب ..

نظرات (۸)

یه چیزی نوشتی که کلاً لال شدم...
پاسخ:
وای چرا:|||
 عاشقا باید دم بزنن...
اگه عاشقی بگو
هرچند میگن از عشق نباید گفت:))
هنوز نفهمیدم عشق دقیقاً چیه اما خب کلی بخوای در نظر بگیری فکر کنم عاشقم :)

از عشق فقط باید نوشت :)
پاسخ:
هوممم:))

اون طرف که  چرت و پرت می گفت زیادی رو اعصابه
جوابشو نده لطفا
کسی که حدشو نمیدونه لایق حرف زدن نیست
می‌دونی دیشب کلی کامنت با هم واسم ارسال می‌شد یکم ذهنم بهم ریخت. فقط اون وسطا فهمیدم یکی داره چرت و پرت میگه که چند بار گفتم لحنت رو درست کن. بخواد ادامه بده بلاکش می‌کنم.
پاسخ:
آفرین:))
 ببخش میگما
میدونم خودت متوجهی
ولی این موجودات رو اعصابن:|
دقیقاً یکی از دوستان دیشب خصوصی واسم کامنت فرستاد حرفای تو رو بهم زد و منم دقیقا گفتم این خیلی رو اعصابه :|
پاسخ:
:)
 چه میشه کرد...همیشه هستن...نمیشه همشونو کشت:|
واقعاً نمیشه کاری کرد
چند وقتِ پیش ارسالِ ناشناس رو برداشتم تا کسی ناشناس چرت و پرت نگه و خب مزاحم‌های ناشناس دست از سرم برداشتن
اما شناس‌ها که هیچ ابایی هم ندارن رو کجای دلم بذارم -_-
پاسخ:
هیچ جا
بذار به گندکاریاشون ادامه بدن
امیدوارم گاو بشن:|
گاو :)))
پاسخ:
بله گاو:|

:)
سلام :)
منم خیلی حواسم بود خودمو درگیر عین شین قافای زمینی نکنم اما خدا یکیشو بهم هدیه داد *_*
البته الان که فکر می کنم بنظرم میتونه راهی باشه برای نزدیکتر شدن به خدا :)
پاسخ:
سلام:)

تبریک میگم:))
 اره صد در صد


چطور میشه وبلاگتونو دنبال کرد؟
البته اگه اشکالی نداره :)
پاسخ:
خواهش می کنم دختر خوب
چون قالب رو عوض کردم نیست. راه دیگه هم نمیدونم:)
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی