از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

کریم که می گویند تو را می گویند

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ






بسم رب الحسن(ع)


محب که من باشم

اصلا حب زیر سوال می رود

اجتماع نقیضین هم قبول نداشته باشی

خوب می دانی

این همه بی وفایی من و حب یک جا

بی معنی ترین حالت جهان است!

 


پ.ن: تولدتون مبارک آقا جان.اصلا نمی دونم چی بگم!

پ.ن: وقتی دوست قرآنی میگه من عاقل ترین دوستشم:)))

ممنون داداش لطف داری ولی وقتی من عاقل ترینشونم وای به حالت:))




  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

یادت بود من رو؟!
پاسخ:
برای چی؟!
دعا
پاسخ:
چشم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی