از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

اونطوری نوشت!

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۱ ب.ظ





بسم رب المهدی(عج)


اول خرداد نوشت:

 نوشتن اگه زوری بود من تا الان ۱۰ تا رمان داده بودم بیرون!

 و حتما در کنارش یه کتاب درباره  برسی دیدگاه ملاصدرا درباره زمان!

 اما خوشبختانه یا متاسفانه زوری نیست!

 هرچند دوست قرانی بخواد  بنویسم

نوشته ایی که زوری نوشته شده از صد کیلومتری داد میرنه!

پس بیخیال

حالا این حرفا رو ولش کنید

تاحالا به مفهموم زمان فکر کردین!؟

زمان یعنی چی!؟

 یعنی زمانی بوده که زمان نبوده باشه!؟

 چی میشه اگه زمان نباشه!؟

چی میشه زمان تاریخ میشه یا برای حال و یا آینده!؟

 و اینکه

چرا زمان!؟

عجیب نیست !؟


پ.ن: خوبه دوست قرآنی!؟ خوبه یا مثل همیشه پرحرفی کنم!؟ اینم به خاطر اینکه گفتی فلسفی ننویس:)

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۱۰)

نمیشه زوری اون کتاب رو درباره زمان بنویسید حالا؟
ما که خیلی سوال داریم
من قهرم :)
پاسخ:
با کی!؟
چرا
با تو :|
:(
پاسخ:
چراا:|
دیگه دیگه :(
پاسخ:
خب من حق ندارم بدونم!؟
آقا من به دوستِ قرآنی حسادت می‌کنم :|
پاسخ:
چرااا:|
چون خیلی دوستش داری :)
پاسخ:
:))
اخه یه رفیق بامزه و عجیبه:)
خدا حفظش کنه :)
منم خیلی بانمکم :دی
پاسخ:
خدا شما هم حفظ کنه:)
بر منکرش لعنت:))
  • بنت الزهرا
  • راستشو بخوای منم مثل حوا به دوست قرانی حسادت میکنم 😶
    پاسخ:
    شما دیگه چرا:)
     این دوست قرانی من خیلی اینجا رو دوست داره
    اکثرا به خاطر اون می نویسم:))

    حالا که همه اعتراف کردن منم اعتراف میکنم ب حسادت😂
    پاسخ:
    کوتاه بیا خواهر من:))
    (*^﹏^*)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی