از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

فرشته شدن آدم شدن میخواهد!

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ




بسم رب الحسین(ع)


 وقتی داشتم فیلم رو می دیدم فقط یاد فرشته ملکی و منوچهر مدق افتادم!

با این تفاوت که ماجرای خانوم ملکی و شهید مدق خیلی خیلی عاشقانه تر و سوزناک تر بود

جوری که بعد از خوندن اینک شوکران(۱) باور کردم واقعا چنین عشق هایی وجود داره!

 فرشته بودن سخته...خیلی سخت

پ.ن: این فیلم رو از دست ندین

پ.ن: مجموعه کتاب های اینک شوکران هم که دیگه اصلاا از دست ندین.مگه میشه کسی جلد اولشو نخونده باشه!!؟

پ.ن:بادیگارد هم فیلم خیلی زیبایی بود:)

پ.ن: خانوم هنگامه قاضیانی به شدت زیبا بازی کردن

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۷)

  • میم صادو
  • ضمن سلام میمصادو هستم سعی می کنم از مطالب وبلاگتون استفاده کنم ممنون میشم وبلاگ بنده رو هم دبنال کنید 
    دنبال گزینه دنبال کردن وبلاگ شما بودم نیافتم 
    یه بار از فرشته بودن نوشتم بدجوری برخورد شد با من :|
    یادته؟!
    پاسخ:
    نه نخوندم فک کنم:|
    اینک شوکران ها خیییلی قشنگ بودن... فک کنم 3تاشونو به پیشنهاد خودت تو افسران خوندم از جمله همین که الان نوشتی :))
    پاسخ:
    اره معرفی کرده بودم:))
     ۱/۲/۳/۴/۶  روخوندم.ولی پنجش رو ندیدم جایی:|
     خوشحالم:)
    همچنین نیمه پنهان ماه که معرفی کردی مخصوصا جلدی که راجب شهید چمران بود :)
    + خوشحالم ک خوشحالی! *^▁^*
    پاسخ:
    مال شهید چمرانو یادم نمیاد خونده باشم:)
     ولی تعریفشو شنیدم
    پس سعی کن هر چ زودتر بخونیش که بی نهایت قشنگ بود! :))
    پاسخ:
    چشم:)
    کجایی؟! :(
    پاسخ:
    سلام:)
     شرمنده سرم به شدت شلوغه:)
    خوبی!؟
    سلام :)
    بد نیستم. خودت خوبی؟!
    پاسخ:
    آره الحمدالله:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی