از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

فرق دارد...!

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ق.ظ





بسم رب الرضا


فرق داره ادمی که فکر می کنه از همه بیشتر میفهمه و همش عقلش رو بالاتر از همه چیز میدونه

حتی از عقل اهل بیت!

 با کسی که مطیع و تسلیم شده است و باور داره که امام هرچی میگه صلاحش رو میخواد حتی اگه نفهمه چرا!


این دو تا با هم فرق دارند

زور که نیست!


 پ.ن: شهادتت بر تو مبارک شد و جام تسلیت نصیب ما شد...

پ.ن: عکس بر میگرده به یه روز صبح..تو حرم..و خادمی که گفت: عزیزم عکس نگیر..اما دیر گفت:)

پ.ن: هر روز باید بگویم: تو صلاحمو میخوای..تو صلاحمو میخوای...تو صلاحمو میخوای...

پ.ن: دلم تنگ شده است برای گوشه حیاط رواق امام خمینی و فواره و بچه هایی که انگار نه انگار دو شب! دورش می دوند. و یک نفس از هوایی که از عطرت پر شده و یک کاغذ و قلم که بنویسم: فکر کنم عاشق شدم...

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۷)

آره خیلی فرق دارن 
بسیار عالی
منم تسلیت میگم
پاسخ:
همچنین
هزار تکه میشود این "من" به لطف آینه هایت...
پاسخ:
اخ یادم رفت اینو بنویسم
میخواستم بنویسما:))
 ممنون:)
 پنج شنبه فیروزه ایی رو خوندی!؟
 :)))
قابلی نداشت!
+ نه متاسفااانه... فعلا بیشتر وقتم با کتابای درسی میگذرهT_T
چطور؟!
پاسخ:
هیچی..این بیت رو گفتید گفتم شاید شما هم سلمان رو میشناسین...
بخونین در اولین فرصت:)
حرفِ دل می‌زنی همیشه...

دلم تنگه :(
حضرتِ عشق همین الان می‌خواد بره حرم. من مثلِ همیشه تنها. :( دستم به ضریحش نمیرسه...
پاسخ:
لطف داری:)
 حضرت عشق شما چقدر سعادت دارن....
شما چی؟ پنج شنبه فیروزه ای خوندی!؟
حتما میخونمش :)
پاسخ:
آفرین:)
آره خیلی. دو روزِ پیش هم حرم بوده. :)
چی هست؟!
پاسخ:
دستت درد نکنه!
 برو ببین چیه هست
یه بار معرفیش کردم:|
نه نخوندم. دخترم اون موقع من اصلاً نمی‌شناختم تو رو. :|
وبت رو دنبال نمی‌کردم اونموقع. -_-
الان دیدم ولی. :))
در اولین فرصت چشم. ^_^
پاسخ:
خوب اشکال نداره:)
 فکر کنم بخونی مثل من دوسش داشته باشی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی