از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

معرفی کتاب: او سلمان شد

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ق.ظ




بسم رب المهدی


بی انصافیه بگم کتاب بدی بود نه!

اتفاقا قسمت های جالبی هم داشت

اما من جدیدا دیگه اعصاب خوندن کتاب ادبی ندارم!

 یعنی ترجیح میدم به جای این رمان که پر از تشبیهات و جملات نغز هست، برم یه کتاب بخونم درباره ی گفتار های سلمان فارسی!

 

همونطور که ترجیح میدم به جای خوندن کتاب آفتاب در حجاب، بشینم تحلیل های کربلا رو بخونم. ولی باید این سری کتاب ها رو تموم کنم!


 او سلمان شد

نویسنده: سید ناصر هاشم زاده

انتشارات: شرکت چاپ و نشر بین الملل

قیمت: ۴۹۰۰


قسمتی از کتاب:

پیامبر او را در بغل گرفت

_ ما یافتیم تو را، تو گمشده بودی.

خداوند گمشده ها را می یابد.وقتی گم شدید بایستید تا طمعه ی گرگ ها نشوید.چوپان خواهد آمد و شما را پیدا خواهد کرد.

روزبه فهمید که نیافته لست، یافته شده است.شکار نکرده است شکار شده است.حال عجیبی در خود احساس کرد.حالتی که از خود بیخود شد اما به یاد داشت که تکرار می کرد اشهد ان لا اله الا الله...وقتی چشم باز کرد دست های مهربان پیامبر بر روی صورتش بود که نوازشش می کرد.


پ.ن: ایستادم تا پیدام کنی.

پ.ن: هی روزگار!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۵)

من ولی عاشقِ کتاب‌های ادبی هستم دخترم. :))
پاسخ:
منم خیلی بودم دخترم:)
 ولی همه ادما تغییر می کنن:))
 میدونی هنوز رمان دوست دارم
خیلی خیلی
ولی رمان های زمان حال و داستان های عادی
نه رمان درباره پیامبر و امام ها
درباره اونا دوست دارم کتاب تحلیلی بخونم
مثل انسان ۲۵۰ ساله

صبح روز جمعت به خیر:)
بله بله متوجه شدم. :)

همچنین. ^_^
پاسخ:
:)
  • پوریا قلعه
  • موفق باشی
    سلاااامممم:)
    من عاشق کتاب های مذهبی بیشترازکتاب های دیگه ام:)
    سراغت را من از عیسی گرفتم، باز کن در را...
    منم، من! روزبه...
    اما پس از این با "تو" سلمانم...
    قشنگ بود, ناخوداگاه یاد این بیت افتادم! (از زبان ایران اسلامی)

    _دقییقا منم, البته خیلی وقته-_- (راجب متن ادبیو اینا!)
    پاسخ:
    چه بیت قشنگی:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی