از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

اینجا فقط دیگه آنتن نمیده!

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳ ق.ظ




بسم رب الحسین


چه خوب می گفت بزرگوار

می گفت یکی از فلسفه های زیارت قبر امام ها انتن ندادن!

 می گفت وقتی اینجایی میخوای با تلفنت حرف بزنی و آنتن نداری، همون جا می مونی؟؟

نه! یه کم جا به جا میشی اونقدر بالا و پایین میزنی که بالاخره آنتن پیدا می کنی

اینجا هم آنتن کمه

باید بری

مثلا جایی مثل کربلا

تا ارتباط راحت تر برقرار بشه


تمام حرف من همین بود

من فقط آنتن نداشتم

نه میگیم عشق

نه شور

نه هوس

نه جوونی

نه ایمان

هیچی!

 من فقط آنتن میخواستم

نشد

نشد

نشد

نشد....

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۳)

منم تورومیخوام اباعبدالله
واون اتنم خوب خط بده
ولی نمیده....
ایکاش سال دیگه خط بده....
چقدر خوب گفتی. مشکل از من هست که راهم نمیدن. فکر کن چقدر بد بودم و هستم...
:(
پاسخ:
حوا؟
 من الان باید پای چی بذارم؟
باید فک کنم منو دوست ندارن!؟
 من باید چی کار کنم؟
میدونم کربلا بهانه است
ولی من تا کربلا نرم خوب نمیشم
خوب نمیشم....
یه حالت بی قراری دارم
میفهمم.

http://complex-life.blog.ir/1396/06/30/من-نمی-میرم

حالِ من هم همیشه همینه...
پاسخ:
تا کی؟
تا کی اینطوریه؟
حوا همه دارن میرن!!!
حوا هرکی بهم گفت نمیام داره میره...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی