از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

گذر پوست به دباغ خونه افتاد!

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ب.ظ



بسم رب المهدی

بعد خوندن خطبه ۱۴۷ امام علی عزیز به خودم قول دادم با وجود اینکه عاشق چیزایی رنگی هستم، هرگز سراغ این قران های رنگی نرم.چون فقط فرقش با بقیه قران ها رنگاش بود.ادم  بیشتر عاشق رنگاش می شد! تا ایه های خدا!

اما حالا

امروز

از یه دوست هدیه اش گرفتم

و باید سعی کنم عاشق ایه هاش بشم و از دوستم ممنون باشم که قران بهم هدیه داده.

می بینی دوست قرانی؟!

 من موندم چطور فقط نگاهم به ایه هاش باشه...فقط ایه هاش...


پ.ن: « نزد مردم آن زمان، کالایی کم بهاتر از قرآن نیست وقتی که بخواهند به درستی خوانده شود.و کالایی رایج تر وفراوان تر از آن نیست آن گاه که بخواهند به نفع دنیا طلبان معنایش کنند.....»



  • دختر آفتاب ..

نظرات (۱)

چقدر خوشگله. :)
ندیده بودم تا حالا. چقدر دوست دارم افکارت رو. :) دغدغه‌هات رو کمتر کسی داره. هر چقدر بیشتر می‌نویسی بیشتر حس می‌کنم اسمت بهت میاد و لایقش هستی. :)
پاسخ:
قابل نداره:)
خواهش:)
 نگو لطفا
منو نمیشناسی
من فرسنگ ها
قرن ها
با صاحب اسمم فاصله دارم
من لیاقت اسمم هم ندارم:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی