از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

اهسته برو پشت سرت اب بریزم....

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ





بسم الله الرحمن الرحیم


میدونی من عجیب به پشت سر مسافر اب ریختن ایمان دارم

ایراد نداره برو به سلامت

فدای سرت که من باهات نیومدم

فدای سرت... تو فقط خوشحال باش

مهم نیست به من بگن بی احساس...

چون خودت خوب میدونی پاش برسه من از همه نگران ترم

اما

مهم اینه که بین همه دل خوش باشی که این دختر محکم تره!

 اونقدر محکم که وصیتت رو لای کتاباش بذاری...

برو به سلامت...فدای سرت که جاموندم...


پ.ن: کربلا نوشت

پ.ن: بچه های افسران میدونن سال پیش هم فقط تونستم مسافرا رو بدرقه کنم

پ.ن: شاید موقت

پ.ن: عکس مال من نیست

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

کربلا نمیرید؟
عزیزِ بااحساسِ من :)
بغض گلوم رو می‌گیره وقتی کربلانوشت‌هات رو می‌خونم. :(

منم یک جامانده...
پاسخ:
ممنون
شما با احساسی وگرنه من چیزی نمی نویسم که
منم یه جامونده:)
سلاااام
ان شاءالله هر چه زودتر قسمتتون بشه :)
حتما مصلحتی توش هس, شاید واس اینکه وقتی قسمتتون شد با عشق و علاقه خییلی خیلی بیشتری برید, نمیدونم چجوری بگم منظورمو! .. اون قضیه ای که تعریف کرده بودید راجب کربلا واس من راجع ب مشهد افتاد دفعه های اول سنم کم بود و خب زیارت واینارو زیاد درک نمیکردم(البته شاید الانم نمیکنم!) ولی وقتی بعد از چند سال قسمت شد.. شد بهترین زیارتم, خییلی خوب بود :)
+ من نیز -_-
پاسخ:
سلام
مصلحت این بود که یه چیزی رو یادم نره.که انگار نرفت الحمدالله
وگرنه می رفتم:)
خب پس خداروشکر :))
پاسخ:
اره:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی