از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

تو که غم نرفتن نداری!

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ




بسم الله الرحمن الرحیم


هربار که می خندی، لبخند تلخی میزنم

دلم برای خنده های از ته دل خودم تنگ شده!از همونا که بگم به درک! هیچ چبز ارزش غصه خوردن نداره!

اما ادم به مرور زمان میفهمه برای یه سری چیزا باید خون گریه کرد!


هربار که میخندی میفهمم چرا میخندی!

تو که پاسپورت و ویزا و کوله ات اماده است!

تو که غم نرفتن نداری!

تو خوشحالی! حتی اگر گریه کنی وسطش میخندی

اما من چی؟

 من وسط خنده هام گریه می کنم

کدوم تلخ تره؟

 گریه های تو؟

یا خنده های من؟!...


پ.ن: درد نوشت

پ.ن: کربلا نوشت

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۳)

همشو داشتیدم نگران بودید
میشه رفت
اگه بخواد
.
اون میخواد
پس اگه بخوایم
اگه واقعا بخوایم

آخ که دلم خیلی آشوبه...
:(
پاسخ:
منم:(
امام حسین (ع) می شه خودت یه کاری کنی ، دعا کنی ، خدا خودش کوله و ویزا رو آماده کنه و هر کسی که دلش با کربلاست و صلاحشه اونجا باشه ، راهیش کنی ؟
ان شاء الله به کربلا خواهید رفت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی