از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

نمی تونم فراموشت کنم

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ




بسم الله الرحمن الرحیم

هر صبح از خواب بلند میشم

میگم امروز رو دیگه باید شاد باشی!

ندایی فریاد میزنه: مگه میشه تو رو فراموش کرد

میخندم.اما خنده هام تا ظهر دووم میاره

غم این مدت سر باز می کنه

غم نداشتن تو

گریه می کنم

وسط گریه خودم رو اروم می کنم که باید بخندی! نباید بفهمن!

اما نمی تونم چون اون لحظه یکی از قطره ها رو صورتم برای خودش راه باز می کنه

این امین همان دعاست!؟

وَتَجْعَلَ دَمْعی غَزیراً فی طاعَتِکَ، وَعَبْرَتی ‏جارِیَةً فیما یُقَرِّبُنی

من راضیم! فقط این دمع ها را از من دریغ نکن!


پ.ن: درد نوشت

پ.ن: دعای عالیه المضامین رو از دست ندین

پ.ن: کربلا قسمتتون بشه امسال پیاده روی


  • دختر آفتاب ..

نظرات (۳)

چه خوب می‌نویسی. پر از احساس. :)
امسال که قسمتِ ما نمیشه. :(
پاسخ:
ممنون:)
کاش حداقل قسمت تو می شد...

  • فدایی رهبرم
  • سلام خواهری
    اشکمونو دراوردی :(
    توفیق رفیقی است به هر کس ندهندش :(
    پاسخ:
    اشکت رو یه کی دیگه دراورد
    به من چه:)
    برو بهش بگو تا میتونه اشکت رو در بیاره...ما با همین اشک ها زنده اییم...
    خوبی؟
    اوضاع میزونه؟
  • فدایی رهبرم
  • :(
    خداروشکر
    اوضاع هم ... خداروشکر
    شما چه خبر؟ خوبی؟
    پاسخ:
    ممنونم
    الحمدالله منم خوبم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی