از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

تو مو نمی بینی! تو هیچی نمی بینی!

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ




بسم الله الرحمن الرحیم

دیدی یکی رو می بینی میگی: اههههه! تو رو خدا ببین! عه عه! ببین اخه با کی ازدواج کرده! اخه اون چی داره!؟ عاشقش چیش شده!؟؟

o_O

حیف شدی!

بر میگرده میگه: من عاشقشم! شما نمیدونید این کیه که!


 داشتم فک میکردم خدا داشت ما رو می افرید فرشته ها گفتن: خداااااا!!! چراااا؟؟؟ اخه چرا میخوای اینو بیافرینی؟؟ این چی داره؟؟؟؟!

وَإِذْ قَالَ رَبُّکَ لِلْمَلَائِکَةِ إِنِّی جَاعِلٌ فِی الْأَرْضِ خَلِیفَةً قَالُوا أَتَجْعَلُ فِیهَا مَنْ یُفْسِدُ فِیهَا وَیَسْفِکُ الدِّمَاءَ وَنَحْنُ نُسَبِّحُ بِحَمْدِکَ وَنُقَدِّسُ لَکَ قَالَ إِنِّی أَعْلَمُ مَا لَا تَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾


خدا گفت من یه چیزی میدونم که شما نمی دونید...!


و چون پروردگار تو به فرشتگان گفت من در زمین جانشینى خواهم گماشت [فرشتگان] گفتند آیا در آن کسى را مى‏ گمارى که در آن فساد انگیزد و خونها بریزد و حال آنکه ما با ستایش تو [تو را] تنزیه مى ‏کنیم و به تقدیست مى ‏پردازیم فرمود من چیزى مى‏ دانم که شما نمیدانید (۳۰)


پ.ن: خدایا حالا که میدونی میشه در گوشم بگی تو من چی دیدی؟! عاشق چی من شدی!؟ یا قراره عاشق چیه من بشی!؟

بهم بگو کجای این بازی ام

فقط در گوشم بگو...!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

  • بنت الزهرا
  • دلمان برای جنابتان تنگ است 
    بوسه به پیوست 
    پاسخ:
    سلام:)
    خوبی؟
     اوضاع میزونه!؟
    لطف دارین:))
  • بنت الزهرا
  • سلام خواهر جون :)
    خوبم خداروشکر
    تو خوبی؟:)
    چیکارا میکنی؟
    خوش میگذره؟
    جدی جدی دلم تنگ شده بود واست :))
    پاسخ:
    ممنونم
    الحمدالله:)
    میگذره:)
    جدی!؟ :))
     ممنونم😍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی