از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

پیاده شو با هم بریم!!

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۷ ب.ظ



بسم الله

اون روزا که تو سایت افسران عضو بودم

یکی از پایه ترین سوالای همیشگیم  این بود:

 اخرین کتابی که خوندین!؟

دقیق یادم نمیاد چی شد که یه اقایی گفتن هدفتون از این کار چیه؟

گفتم معرفی کتاب و اینکه اطلاعات عمومیم درباره کتابا بالا بره و یکی ازم پرسید بی جواب نمونه.

گفت مراقب باشید مغرور نشید...

تا چند دقیقه ماتم برده بود

این الان چی گفت؟؟

نه قبل از اون و نه بعدش هیچ کسی بهم این حرفو نزده بود!

اصلا این جنبه رو ندیده بودم

من داشتم چی کار میکردم!؟

بعدها فهمیدم من بیش از اندازه رو کتابام حساسم

و واقعا سر کتاب خوندنم خیلی مغرور شدم!

حالا هم گاهی یادم میره

و نیازه به خودم نهیب بزنم:

هی! پیاده شو باهم بریم! کار شاقی نکردی!

پ.ن: گاهی گذشته خیلی قلبمو به درد میاره.بیشتر از اون حالی که فرقی با گذشته نداره!


  • دختر آفتاب ..

نظرات (۹)

همه گاهی اینطوری میشن و به یه تلنگر نیاز دارن.

چطوری دخترم؟! :)
پاسخ:
سلام:)
اوهومم
ممنونم:)
شما خوبی!؟
سلام ^_^

منم خوبم تقریباً :)
من خیلی هم سنم زیاد نیست ها. کوچولوعم :| :)))
پاسخ:
خذاروشکر:)
به خاطر سن از شما استفاده نمی کنم:)
ولی چشم:)
امیدوارم خوب باشی.گاهی ادما بی دلیل یا با دلیل حق دارن گریه کنن

  • مهیار حریری
  • وای
    کاش دوستم این پست رو میخوند !
    شاید به خودش میومد

    سلام،مغروری وبزرگ کردن هرکاری،ادموازاون کارزده میکند
    ببخشید این سوالو میپرسم منظورتون از  اینکه ب یاد اوردن گذشته ناراحتتون میکنه خاطرات افسرانه؟
    بخاطر این میپرسم که قبلا یکم یاداوریشون کردم.. یعنی ناراحتتون کردم؟؟
    پاسخ:
    نه افسران تجربه خوبی بود
    اما خوب برای من اسیب هم داشت
    ولی خوبی هم داشت:)
    نه ناراحتم نکردین:)
    فقط میتونم بگم میو میو:|
    پاسخ:
    سلام خوبی؟!
    اوضاع میزونه؟
    کتابخونی هم دردسر داره!
    بنظرم کلا فضای مجازی ی سری آسیبایی داره ولی بعضی جاها خوبیاش از آسیباش خیییلی بیشتره! ک افسران واسم اینطور جایی بود! 
    ولی اینستاگرام تقریبا برعکسش!
    + خب پس, خیالم راحت شد! :)
    پاسخ:
    اره نگران نباشین:)))
    سلوم 
    چرا برام نظر نمیذاری:\
    میخوام شب های پیشاور و بخونم
    پاسخ:
    سلام
    چشم میذارم:)))
    افررین:)
    بخونش
    راستی فردا مسافرم هم تو مایه های نامیرا بود
    اربعین پیاده میری؟
    اربعین؟ نع
    من تو فاز اینکارا نیستم
    پاسخ:
    چه بد نیستی...:|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی