از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

بزرگ شدن به چه قیمت!؟

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ب.ظ




بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگ تر که میشیم

محتاط تر

وسواسی تر

بی اعصاب تر!

 بی حوصله تر!

کم حافظه تر!

نمیدونم پیرتر!

واقعا بزرگ شدن به چه قیمت!؟


پ.ن: هر چقدر از هرجایی و هر چیزی عکس بگیری و بنویسی یه روز زحمتش یه ناقابله control+a و delet!

پ.ن: زدم پاک کردم یه سری عکس و خاطرات اضافی رو!

پ.ن: وسط این عکسا و نوشته ها فهمیدم بزرگ شدن اونقدرا هم بد نیست! حداقلش...بیخیال!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

منم گاهی میزنم همه چی رو پاک میکنم میشینم نگاه میکنم به اطراف :|
پاسخ:
:))))
 خوبه!

می‌دونی چقدر قابل درکی؟! :)
می‌دونی یا سرمو بزنم به دیوار؟!
ها؟!
پاسخ:
o_O
 با منیی؟؟؟
 من مگه غیر قابل درک بودم:|
بزن:)
نه داداچ در کل منظورم به این پستت بود! ^_^

کی دلش می‌آد؟! :|
پاسخ:
بزن داداش! من راضیم بزنی:)))
قضیه واسه من اینه که یه جاهایی قبلترامو بیشتر دوست دارم و یه جاهایی بزرگ شدنم...همین که الان بهتر از قبل می فهمم  الحمدلله :)
پاسخ:
اره اینم خیلی خوبه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی