از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

برگردم و بگویم دلیل نفس کشیدنمان را منکر نشو!

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ



بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم ابتدایی بودم

از پله ها بالا رفتم تا حدیث صبح گاهی رو بخونم

بسم الله ایی گفتم و خواندم

امام باقر(ص) می فرمایند:

ولا الحجة لساخت الارض باهلها" اگر حجت خدا در زمین نباشد زمین اهلش را فرو می‌برد.

صلوات بفرستین!

مدیر از ته صف صدام کرد

بیا این جا! چی خوندی؟ اینو کی گفته؟

گفتم امام باقر گفتن

جوری نگاهم کردکه انگار دارم جفنگیات تحویل مردم میدم!

نگاهش را هنوز بعد از این سال ها فراموش نکردم

اون موقع نمی دونستم حجت خدا کیه! چرا باید باشه! چرا زمین اهلش رو می بلعه!

اما میدونستم امام باقر هرکسی نیست

امام باقر دروغ نمیگه!

اون روزا نمی دونستم اگر حجت خدا بر روی زمین نباشه یعنی مرگ! یعنی خفگی! یعنی سیاهی و ظلمت

برای همین سرمو انداختم و رفتم

باید دوباره ببینمش و بگم من هنوز هم حجت خدا رو خوب نمیشناسم

اما میدونم امام دروغ نمیگه!

پ.ن: دقیق نفهمیدم حدیث از امام صادق یا امام باقر

پ.ن: دلیل نفس کشیدنمان! دلیل باران! دلیل رحمت! می شود تو را دوست بدارم؟!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

به دل نگیری یه وق...مدیرا هیچ وقت موافق نمی‌شن! :|

منم همین حال رو دارم آفتاب...
پاسخ:
هوممم
دلگیری چیه بابا!
چه حالی داری!؟:|

"اون روزا نمی دونستم اگر حجت خدا بر روی زمین نباشه یعنی مرگ! یعنی خفگی! یعنی سیاهی و ظلمت"

این حالو! :)
پاسخ:
اهان:)
بله:)
داریم خفه میشیم کم کم...
آقا نمی‌آیی؟!
پاسخ:
وقتی اماده نیستیم کجا بیاد...
  • صداهای کاغذی
  • سلام دوست عزیز
    خوبید؟

    من خیلی اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم،میتونم بپرسم از کدوم شهر هستید؟

    من از عکاسی کتاب هاتون خیلی خوشم اومد

    یه عالمه حرف براتون دارم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی