از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

کیان خودکار هر ایرانی

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۳ ب.ظ



بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات رهبر انقلاب۹۲/۲/۷

من تأکید میکنم، اصرار میکنم، از همه‌ی ملت ایران درخواست میکنم، بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی؛ این کار کوچکی نیست، این کار کم‌اهمیتی نیست؛ این یک کار بزرگ است.

خیلی خیلی خوشحالم که بالاخره خودکار ایرانی یافتم!

اقا هرچی ازش بگم کم گفتم خیلی روان می نویسه!

همین دیگه! تا میتونین ایرانی بخرین و تبلیغ کنین!

پ.ن: کیان، جوهره دانش هر ایرانی

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۴)

  • سایت تفریحی چفچفک
  • اخه بعضی جنس ها رو اشغال تولید منکنن ارزش خرید نداره ..یک بار خرید میزنه برای هفت پشت ادمه بسه
    منم خودکارام کیانن:)
    پاسخ:
    چه خوب
    سلامممم
    خوبی تو!؟
    کحایی؟
    با عرض شرمندگی من الان می‌رم ببینم چی مارکیه خودکارام! :|
    پاسخ:
    اشکال نداره:)
    فعلا خیلبی در دسترس نیست:)
    با عرض شرمندگی بیشتر "پانتر" بود! -_-
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی