از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

معرفی کتاب: برکت

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ



بسم الله الرحمن الرحیم

با اینکه هنوز کتابای قبلی رو تموم نکرده بودم رفتم کتابفروشی

خداروشکر اینفعه برکت رو داشت.جلد اخرش بود

برکت کتاب عجیبیه

باید خوند

باید چند بار خوند

طلبه ها باید بخونن

اونایی که در شرف طلبگی ان باید بخونن

ادمای عادی هم باید بخونن!

قلم اقای اکبری روان و جذاب و طنزه

من با این کتاب خیلی خندیدم!

قصه طلبه ایی که با همسرش اختلاف داره و میره تبلیغ در یک روستا که ظاهرا دیندار نیستن! و ماجرای طلبه تر شدن یونس برکت با این مردم

اوصیکم به خواندن جدا!

انتشارات کتابستان

نویسنده ابراهیم اکبری دیزگاه

 قیمت ۱۴۵۰۰

قسمتی از کتاب:

پدر می گفت: تو طلبه ایی پسر! امید من به توست.تو خودت را مشغول ل کاری و طوطی ها کرده ایی!؟من هم یکبار به او گفتم بابا! من فکر می کنم ادم اگه یه درخت رو بفهمه تموم راز های کفایه الاصول که سهله! قران هم میفهمه! همین بود که پدر هرجا می نشست می گفت یونس کفر میگه!

پ.ن: هنوز نفهمیدم چرا عکس های جمیله و سمیرا تار می شد

چرا داوود می گفت قیامت نزدیکه

چرا شاه قلی می گفت همه چی بی فایده است

و چرا یونس با سونیا ازدواج کرد.با ادمی که هیچ شباهتی بهش نداشت!

پ.ن: ماجرای سیب هم برمیگرده به استقبال شاه قلی از طلبه مبلغ در اولین دیدار!

خیلی حرف زدم وگرنه بیشتر می گفتم از کتاب!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

  • مهیار حریری
  • ممنون بابت معرفی :)
    به دل نشست! :)
    پاسخ:
    خداروشکر:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی