از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

فتفکر!

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ب.ظ




بسم الله الرحمن الرحیم

خواستم دفعه دیگه که دیدمش بهش بگم تو که اینقدر عاشق امام حسینی و براش گریه می کنی و می دونی حجاب و نماز و روزه براش مهمه غفلت می کنی!؟

اما همون بهتر که منصرف شدم!

دیدم من هم که کربلا کربلا راه انداختم چرا از دستم در میره و پیش میاد غیبت کنم یا قضاوت های نا به جا!

بماند از کظم غیظ خبری نیست و غر زدن ها!و غرور بی جا..وای بر غرور بی جا! وای!

بعد دیدم من از اونا بدترم!

پ.ن:گاهی می مونم از این همه گذشت خدا!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۷)

چه عکس نابی:)
ادم خودش بی تقصیرنیست که بخواددیگرانوقضاوت کنه.
چی بگم! 
همینه که هست...غیر قابل تغییر
پاسخ:
چرا نیلو چرا!؟
چرا ماها اینقدر نفله اییم!؟:|
واقعا چرا؟! :|
پاسخ:
هعععی
ولی هنوز خدا بهمون امید داره
:)
پاسخ:
:)
نیلو یه سوال!
چرا هرکی میخواد وبلاگمو دنبال کنه میاد خصوصی میگه به به چه وبلاگ خوبی!(هندونه زبر بغل!اونم ده تا!) بعد میگه تو هم بیا منو دنبال کن(اعتماد به سقف) اخر سر هم دنبال نمی کنه!(بهتر!)
اینا انتظار ندارن که من جوابشونو بدم!؟ دارن!؟
دارم به پستت فکر می‌کنم. :)
واقعاً جای تامل داره.

حالا عصبانی نباش :)))
دنبال نکنن به درک :)))
از این چیزا زیاده دخترم :)))
پاسخ:
هومممم
اصلا دنبال کردن و نکردنشون اهمیتی نداره
این رفتار برام جای سواله! خوب به من چه! دنبال کن! دنبال نکن! بخون! نخون!
والا!:))
میفهمم و میدونم واست مهم نیست. :))
دمجوش بیارم برات؟! :))
پاسخ:
نه:)))
عه :(
باشه تنهایی می‌نوشمش :))
پاسخ:
افرین؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی