از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!



بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها دو خط کتاب میخوانم

بیست قدم در دنیال خیال بر میدارم

و فکر می کنم که تا کی قرار بر همین منوال است؟!

تا کی بیهوده پرسه زدن در این دنیا

تا کی....

اما انگار این فکرها فایده ندارد!

 قرار است بر همین منوال بگذرد

بگذار این دو خط اخر هم بخوانم و این فصل را تمام کنم!

پ.ن: جزو کتابایی که هم باید چند بار خوند هم خوب خوند هم تبلیغ کرد هم عمل کرد هم ادم رو به فکر میندازه هم همه چی تمومه! تمومش کردم معرفی می کنم

اون بالایش هم افتاب در حجابه.دوباره عادت کردم سه چهارتا کتاب رو با هم بخونم:|

پ.ن: خیلی خیلی شکرت خداجون.ممنون که میبخشی.و ممنون که دوست داری ذره ذره خوبی هامون جمع کنی و نمره قبولی بدی:)

پ.ن: روز خانواده هم مبارک بر همه خانواده ها:|اونایی هم که میخوان مزدوج بشن ان شالله زودتر بشن!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۱۰)

برم بخرمش :)
پاسخ:
اوهومم.کتاب خیلی خوبیه
دختری تو مدارس هم همینقدر کتاب می‌خونی؟! :)
من لِهِت شدم که! :)

+وویی! ^_^ عکس رو! ^_^
پاسخ:
یعنی چی تو مدارس!؟:))))
اره ولی این تابستون تنبلی کردم
قابل نداره:)
تو فصل مدارس منظوره؟! ^_^

تنبلی؟! O_O
کشسته نفسی می‌کنی! O_O
پاسخ:
اره ولی خوب کمتر از تعطیلات شاید هم همونقدر!
جدی میگم نیلو.این تابستون روزهایی رو داشتم که حتی یه خط نخونم
و این به نسبت سابقه ام بد محسوب میشه
:)
داغانت شدم! :)
خوشم اومد...فکر کنم اون میانگین 5 دقیقه کتاب خوندنِ مردمِ ایران در روز متعلق به تو باشه! :)
باریک :)))
پاسخ:
نه بابا:)))
ممنونم
ما رو با از ما بهترونا مقایسه نکن لیمووو:)
سلاااام!
وااایی این کتاب عالیه.. حتی ی چیزی بیشتر از اون!
پاسخ:
بله
خوندینش!؟
اره ولی هنوز تمومش نکردم! بدلیل عنوان همین پست!
حضرت اقا ی کتاب دیگم دارن ب اسم: "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" اینم خیییلی خوبه ولی اینو هم تموم نکردم -_-
پاسخ:
اره:)
ممنون اگه کتابای دیگه اقا رو میشناسین بگین لطفا
این کتابشون(طرح کلی) سخنرانیای قبل از انقلابشونه تو یکی از مساجد مشهد.. ماه رمضان سال 1353
 مفاهیم اصلی دینی(توحید و نبوت و ایمان و..) ودرواقع پایه های اصلی ای ک حکومت اسلامی باید بر مبنای اونها بنا بشه رو همراه با ایاتشون از قران, توضیح دادن.
آقای وحید جلیلی توصیه کرده بودن که همه کسایی ک دغدغه فرهنگی و کلا دغدغه ی نظامو دارن اولین کارشون بعد از انتخابات خوندن این کتاب باشه که دوباره پایه های اعتقادیمونو بررسی کنیم ک نکنه هدفمون در چنین مسائلی(انتخابات و..) الهی نباشه
+شرمنده ک طولانی شد!
پاسخ:
ممنوونم:)))
نه بابا
بقیه کتاباشونو متاسفانه به این صورت نمیشناسم
در حد اسم و موضوع کلی میدونم فقط :(
پاسخ:
تا همین جا هم خدا خیرت بده😅
خواهش میکنم، این همه شما کتاب خوب معرفی کردی ی بارم ما!😊😅
راستی یادم رفت بگم ک اگه خواستی بگیری, ازش دو نسخه چاپ شده ک یکیش کوچیکه فک کنم 100 صفحس و اون یکی 670 صفحه که اصلیه همینه! و اون یکی خلاصشه
انتشارات صهبا
قیمت 30000
پاسخ:
ممنون
کدومو بگیرم!؟
والا من کتاب کوچیکه رو از نزدیک ندیدم ولی اون اصلیه رو دارم کاملا حس نشستن پای سخنرانی حضرت آقا به ادم منتقل میشه :)
و اون مطالب خلاصه شده ی کتاب کوچیکه رو هم داره.
پاسخ:
هوممم:)
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی