از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

معرفی کتاب: پنج شنبه فیروزه ایی

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ

ع



بسم الله الرحمن الرحیم

کمتر کتابیه که حال پیدا کنم چند بار بخونمش

اما این کتاب رو چهار بار خوندم

یعنی بعد اشنایی باهاش هروقت مشهد میرم دوباره میخونمش

چون حالمو خوب میکنه و یادم میاره زیارت یعنی چی!

اصلا این کتابو به عشق صفحه ۳۱۷_۳۱۸ میخونم

من نمیدونم بقیه چه حسی به این کتاب دارن

اما من حال معنویم رو بعد خدا و امام رضا به خانوم عرفانی مدیونم

کاش یه روزی از نزدیک ببینمشون

این کتاب منو با یه کتاب فوق العاده هم اشنا کرد

به سلمان غبطه میخورم....خیلی...


به شرط لیاقت نایب الزیاره دوستان هستیم

یاعلی

پ.ن: چقد دورم...و چقدر نزدیکه

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۶)

چه جلد زیبایی داره! :)))
پاسخ:
هوممم
توش هزار برابر زیباتره:)
سلااام رنگین کمان عزیزم! امیدوارم حالت خوب باشه
من یکی از بچه های افسرانم البته قبل از اینکه ساختار سایتو عوض کنن(ariana77) .. یعنی بعدش دیگه عضو نشدم.. ولی همیشه پیگیر اتفاقا و پستا و پیامکا بودم! مهمان میومدم.. و پروفایلتم خ دوس داشتم و سوالای چالشی پیامکارو!
خواستم بگم ک اگه مایل باشی بیشتر باهم ارتباط داشته باشیم!
جهت اطمینان هم اینکه دوست باران بانو ام..
پاسخ:
سلام
لطف دارین
و شرمنده که به جا نمیارم
و ممنون که گفتین دوست باران هستین:)
باران خوبه؟
خواهش میکنم.. اخه اونموقع شما تازه عضو شده بودید و من فعالیتم خیلی کم شده بود, بعدشم که دیگه سایت عوض شد!
+ بارانم خوبه سلام میرسونه همراه با آرزوی موفقیت :)
دیگه سر نمیزنین از اونموقع که رفتید؟؟ البته خییلی وقته ک سایت مشکل فنی داره و کلا باز نمیشه :((
و دلم تنگ شده واسه همه ی بچه ها!

پاسخ:
نه
قبل از اینکه افسران دوباره قاطی کنه اومدم بیرون:)
اهان.. ولی خب خیلی خوبه ک هنوز اینجا مینویسید!
پاسخ:
لطف دارین
امیدوارم تاثیری داشته باشه
حتما داره! کتابایی که معرفی میکنی خیلی خوبن
اینستاگرام نیستی؟ (چون اونجا مخاطبینش خ بیشتره میگم)
+ عیدت مبارک :)
پاسخ:
نه فعلا اعصاب اینستا ندارم.از محیطش خوشم نمیاد
ممنونم عید شما هم مبارک:)
واقعا تاحالا هیچ وقت به جامعه کبیره این طوری نگه نکرده بودم..انگار سلمان همه ما رو بیدار کرد...الانم که دارم تفسیر جامعه کبیره از اقای عالی رو میخونم ..می بینم واقعا چقدر جاهل بودم و هستم
پاسخ:
واقعا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی