از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

معرفی کتاب: قدیس

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ



بسم الله الرحمن الرحیم


کشیش به چشم های جرج خیره و شد و پرسید: اول به من بگویید چگونه با علی آشنا شدید و چه شد که درباره او کتاب ها نوشتید؟ در حالی که شما یک مسیحی هستید!؟

جرج لبخندی زد و پاسخ داد: می دانستم این سوال ها را خواهی پرسید.مثل همه مسیحی ها و نیز مسلمانان که اولین سوالشان همین است.من در نوجوانی با علی آشنا شدم.اول توسط برادرم فواد که شاعر و زبان شناس بزرگی بود.جالب است بدانی که پدر سنگ تراشم روی سر در خانه مان سنگ نوشته ایی نصب کرده بود که روی آن نوشته بود: لا فتی الا علی،لا سیف الا ذوالفقار.همه اعضا خانواده ما شیفته علی بودند و من از سن 12 سالگی خواندن نهج البلاغه را زیر نظر فواد شروع کردم.نهج البلاغه مرا با اقیانوسی به نام علی آشنا کرد.من اگه امروز "اوناسیس" هم بودم، به اندازه ایی که امروز از برکت نام علی در آرامشم، خوشبخت نبودم!


...........


نمیگم این از اون دسته از کتابایی که زمین نمیذارید! چون خودم خیلی طولش دادم.اما خیلی حرفای خوبی برای گفتن داره. حرفایی که هرچی بیشتر بدونیم، میفهمیم کلا تو باغ نبوده و نیستیم!

به قلم: ابراهیم حسن بیگی

انتشارات: نیستان

قیمت: 17000 تومان


پ.ن: اتفاقات اخیر رو نمیدونم به فال نیک بگیرم یا بد.فقط فهمیدم باید خیلی آماده تر باشم..خیلی..وقتشه همه ایستاده باشیم تا ته تهش!

نماز روزه هاتون قبول حق ان شالله


دم بچه های سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی الی ته تهش هم گرم!

برای سلامتیشون صلوات...!


  • دختر آفتاب ..

نظرات (۲)

آماده که باشیم بپریم
از ایستادن نمیترسم...
قطع علقه!
  • بنت الزهرا
  • یه پیام خصوصی برات فرستادم اونو بی زحمت دریاب 😥😥

    پاسخ:
    سلامم
    حتما
    به شرط لیاقت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی