از خود به فرا خود رسیدن...

از خود به فرا خود رسیدن...

...

همین سه نقطه کافیست برای همه سکوت های عالم
حرف هایی که باید زده می شد
ولی...
دیر بهتر از هرگزه نه؟!

معرفی کتاب: بابا لنگ دراز

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ





بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

اینکه قدیس رو هنوز تموم نکردم اما وسطش بابا لنگ دراز رو شروع کردم و تموم کردم دو جنبه داره!

جنبه مثبتش اینه که احتمالا خیلی رو جملات قدیس فکر می کنم

جنبه منفیش هم این که کشش قلم جین وبستر بیشتر از ابراهیم حسن بیگی

حالاشاید منفی هم نباشه!

کتاب تازگبی نداشت.چون کارتونشو دیده بودم.اما جملات قشنگی داشت.در کل خوب بود

نثر محاوره ایی داشت که ادم به راحتی باهاش ارتباط برقرار می کرد.

 ترجمه اقای محسن سلیمانی

انتشارات افق

بخشی از کتاب:

ادم وقتی فکر می کند حریر و گلدوزی دستی و قلاب بافی برای مردها واقعل کلماتی بی معنی است بی اختیار به نظرش میرسد که مردها واقعا زندگی بی رنگ و روحی دارند.ولی زن ها چه به بچه ،یا میکروب یا شوهر یا شعر یا کلفت و نوکر یا متوازی الاضلاع یا گل کاری یا افلاطون  علاقه داشته باشند و چه نداشته باشند، همیشه به لباس علافه دارند!



دست به قلم

رنگین کمان

معرفی کتاب

دست به دوربین

پ.ن: خدایا خودت این انتخابات رو ختم به خیر کن...!

  • دختر آفتاب ..

نظرات (۳)

مرد ها زندگی بی رنگی دارند!
وقتی بابا‌لنگ‌دراز هم سیاه است!
جودی ابوت...
داستان جالبی بود!
فرقش با آنشرلی همان نگاه مثبت!
سلام عزیزم:)


دلم خیلی برات تنگ شده...
هر کار که کردم نشد بیام ایمیلت 
تو میتونی بیای؟!
پاسخ:
سلام😶اومدم😊
با اینکه می گی تازگی نداشت ولی جملاتش جالب بود خیلی موافقم...

ولی حداقل کاملا بدون سانسور بود ^_^
مخصوصا آخرش :)
پاسخ:
اون که بعله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی